Monday, June 8, 2020

Fie'mea la 7 ani si 4 luni, vrea un pui de bufnita (cand o sa creasca). Mi-a tot zis ca vrea o pasare, azi a renuntat la papagal, vrea o bufnita, rasa: ciufuta sau stati, nu, ciuvica. Eu ca un taticutic responsabil, i-am zis: Exclus, o sa il haleasca pe Hami. Credeti ca am convins-o? Va las pe voi sa decideti (uite ce zice istoricul Google)


Cam multe informatii in acelasi post? Pai sa va explic: Hami e hamsterul care a intregit zoo-ul din gospodarie. S-a alaturat lui Pisi si lui Fifi, simplu de ghicit: o pisica si un caine. Intamplator vine pe la noi si Tanila, cel mai linistit motan de pe planeta.

Pisi:


















Tanila:













Fifi:

(nu am gasit o poza recenta si mi-a zis ca nu ii place cum arata in cele mai vechi)

1 comment:

  1. La multi ani, Maria! Multa sanatate, bucurii si fericire alaturi de cei dragi! Te pup, Puica!

    ReplyDelete