Monday, August 26, 2013

Imi incep cam tarziu jurnalul, dar e o vorba care spune: "Mai bine mai tarziu decat niciodata". Nu sunt scriitor, nici macar nu am fost la profil uman in liceu. Am facut liceul teoretic si facultatea de informatica. Dar destul despre mine, sa continuam...

De ce inca un blog de tata? Pentru ca asa am simtit. Si cum nu am foarte multe de facut zilele astea, am sa incep acest blog. :)

Sper sa postez cat mai mult si nu prea succint. Vreau sa fie un punct de informare pentru viitorii tatici si de ce nu va fi si un loc in care sa imi prezint fiica, sa incerc sa va ofer trairile unui proaspat tatic. Care intre noi fie vorba sunt minunate.

Over and out!

1 comment:

  1. Frumoase poze! Alexutza e superba inca de la nastere! Un copil minune care v-a imbogatit viata atat voua cat si noua, bunicilor ei!

    ReplyDelete